Skip to main content

Giintis ku ta djudanu

É plataforma di apoio Kumunitário e promuvido pa Programa de Nações Unidas pa Desenvolvimento

Entidade principal

Prugrama di Nasons Unidu pa Disenvolvimentu ta tarbadja na Guiné-Bissau pa djuda na kaba ku koitadesa I pa rapati diferensa na susiedadi. No ta djuda na fasi pulitikas, na ganha djitu pa orienta guinti, ku djunda guintis, djitu ku organiza i djitu pa djuda leba tera pa dianti sin rakua.

Co-promotor

 

EU

União Europeia (UE)

A União Europeia é uma união económica e política de 27 Estados-membros independentes. Em conjunto, as instituições e os países da UE são o principal doador mundial em matéria de ajuda e cooperação para o desenvolvimento.

Ferramentas

Plataforma SIPP

A União Europeia tem desenvolvido, no âmbito do Programa Ianda Guiné! e especificamente com o Projeto Djuntu, o Sistema de Informação de Planos e Projetos (SIPP). O SIPP é uma plataforma on-line de repositório histórico de iniciativas de desenvolvimento local na Guiné-Bissau e permite relacionar estas com os planos de desenvolvimento, os ODS e os Direitos Humanos.

Partners

Nhu(nha)
tene interes di djuda?

Firkidja di tarbadu djuntadu i pa tudu guinti pega tesu. No na pudi papia na nomi di utrus guintis ku na bin djunta ku nos pa djudanu.

Pui nomi na no lista di emails